Vi leverer varen med Posten, og du kan velge mellom å motta varen på nærmeste postkontor eller hjem på døren, du kan også velge Ekspress over natten, hvis Posten tilbyr dette i ditt område. De fleste av våre produkter er også tilgjengelig for Klikk & Hent.
Dersom det har forekommet skrive- eller trykkfeil fra selgers side, i annonser eller i nettbutikken, kan selger endre, slette eller avvise ordre. Dette gjelder selv om kunden har mottatt ordrebekreftelse. Vi forbeholder oss retten til å kansellere ordre eller del av denne, dersom produktet er utsolgt.
Kontakt
kundeservice@thune.no dersom du har spørsmål, så vil vi hjelpe deg.
Velkommen til en hyggelig handel hos oss!14 dagers angrefrist (nettbutikk)
Du skal føle deg helt trygg når du handler i vår nettbutikk, og vi forholder oss til kjøpsloven og angrerettloven. Angrerettloven innebærer at du som kunde kan angre kjøpsavtalen du har inngått ved kjøp i vår nettbutikk, uten å oppgi noen grunn innen 14 dager etter at varen og angrefristskjema er mottatt.
Melding om bruk av
angreretten må gis til oss innen fristen, og kan gis på hvilken som helst måte,
primært ved å benytte mottatt
angrerettskjema, eller skriftlig per brev eller e-post, med referanse til
ordrenummer.
Merk at det er ikke angrerett på graverte varer eller spesialbestillinger. Angreretten gjelder heller ikke gifteringer som er bestillingsvare.
Klikk & hent reserveres i nettbutikken og betales i butikk ved henting. 14. dagers angrerett gjelder derfor ikke klikk & hent-ordre.
Har du spørsmål om angrerettloven, kjøpsloven eller andre regler som angår deg som forbruker, kan du kontakte Forbrukerrådet i ditt hjemfylke: www.forbrukerradet.no
Betaling
Når du legger inn en bestilling i vår nettbutikk, vil vi reservere kjøpesummen. Først når bestillingen er klar for utsendelse vil beløpet bli trukket fra det betalingsalternativet du har valgt. Vi tilbyr betalingsalternativene Klarna, Vipps og kortbetaling.
Relamasjon
I Thune garanterer vi for våre produkter i to år fra kjøpsdato, dersom annet ikke er oppgitt. Denne garantien dekker fabrikasjonsfeil eller mangler, og dekker ikke normal slitasje av et produkt. Klokker har egne reklamasjonsbetingelser.
Reklamasjonsretten som følger av forbrukerkjøpsloven, gir deg rett til å klage på mangler ved en vare innen en bestemt tidsfrist. Det må foreligge en mangel ved varen for at du skal kunne reklamere. Dette kan være en fabrikasjonsfeil, skade som har oppstått under transport, eller at varen ikke stemmer overens med beskrivelsen.
Ta kontakt med kundeservice@thune.no for mer informasjon.
Kommunikasjon og samtykke
Når det foreligger et eksisterende kundeforhold, kan vi sende deg informasjon på SMS, e-post og brev i posten. Dette kan du når som helst melde deg av ved å kontakte kundeservice@thune.no
Våre nyhetsbrev sendes ut 3-5 ganger per måned.
Ler mer om personvern her