• Fri frakt over kr. 700
  • Gratis retur
  • Utvidet bytterett til 11. januar 2025
  • Utvidet bytterett til 11. januar 2025

Salgsbetingelser

Bestilling og levering

Normalt vil du motta varen i løpet av 2-7 virkedager etter at vi har mottatt bestillingen, med mindre annet er spesifisert på produktet du har valgt. 

Skulle det vise seg å ta lenger tid enn estimert, vil vi kontakte deg så raskt som mulig.

Vi leverer varen med Posten, og du kan velge mellom å motta varen på nærmeste postkontor eller hjem på døren, du kan også velge Ekspress over natten, hvis Posten tilbyr dette i ditt område. De fleste av våre produkter er også tilgjengelig for Klikk & Hent.

Dersom det har forekommet skrive- eller trykkfeil fra selgers side, i annonser eller i nettbutikken, kan selger endre, slette eller avvise ordre. Dette gjelder selv om kunden har mottatt ordrebekreftelse. Vi forbeholder oss retten til å kansellere ordre eller del av denne, dersom produktet er utsolgt.

Kontakt kundeservice@thune.no dersom du har spørsmål, så vil vi hjelpe deg.
Velkommen til en hyggelig handel hos oss!

14 dagers angrefrist (nettbutikk)

Du skal føle deg helt trygg når du handler i vår nettbutikk, og vi forholder oss til kjøpsloven og angrerettloven. Angrerettloven innebærer at du som kunde kan angre kjøpsavtalen du har inngått ved kjøp i vår nettbutikk, uten å oppgi noen grunn innen 14 dager etter at varen og angrefristskjema er mottatt.

Melding om bruk av angreretten må gis til oss innen fristen, og kan gis på hvilken som helst måte, primært ved å benytte mottatt angrerettskjema, eller skriftlig per brev eller e-post, med referanse til ordrenummer

Merk at det er ikke angrerett på graverte varer eller spesialbestillinger. Angreretten gjelder heller ikke gifteringer som er bestillingsvare.

Klikk & hent reserveres i nettbutikken og betales i butikk ved henting. 14. dagers angrerett gjelder derfor ikke klikk & hent-ordre. 

Har du spørsmål om angrerettloven, kjøpsloven eller andre regler som angår deg som forbruker, kan du kontakte Forbrukerrådet i ditt hjemfylke: www.forbrukerradet.no

2 års garanti

I Thune garanterer vi for våre produkter i to år fra kjøpsdato, dersom annet ikke er oppgitt. Denne garantien dekker fabrikasjonsfeil eller mangler, og dekker ikke normal slitasje av et produkt. Klokker har egne reklamasjonsbetingelser.

Ta kontakt med kundeservice@thune.no for mer informasjon.

Kommunikasjon og samtykke

Når det foreligger et eksisterende kundeforhold, kan vi sende deg informasjon på SMS, e-post og brev i posten. Dette kan du når som helst melde deg av ved å kontakte kundeservice@thune.no

Våre nyhetsbrev sendes ut 3-5 ganger per måned. 

Ler mer om personvern her