• Fri frakt over kr. 700
  • Gratis retur
  • Utvidet bytterett til 11. januar 2025
  • Utvidet bytterett til 11. januar 2025

Ofte stilte spørsmål

I nettbutikken kan du velge mellom kortbetaling, Vipps eller å betale innen 30 dager. Er du bedriftskunde og ønsker å betale med faktura, ta kontakt med kundeservice på kundeservice@thune.no.

Dersom du ikke har mottatt pakkesporinger fra Bring, kan grunnen være at du ikke har godkjent varsler i Bring/ Posten-appen. Hvis dette ikke er grunnen, så kan du ta kontakt med kundeservice på chat eller epost, så skal vi undersøke nærmere.
Leveringstid oppgis på produktsiden og alle ordre behandles fortløpende. Er varen på vårt hovedlager, sendes pakken normalt samme dag. Er varen på lager i en av våre butikker, så tar det normalt 2 - 3 dager før pakken sendes fra oss. Når varen sendes fra oss, vil du motta beskjed, sammen med sporingslink fra Posten. Du spore forsendelsen her.

Dersom du ønsker en oppdatering på en service som utføres hos oss, kan du kontakte butikken du leverte servicen til eller kundeservice på e-post, chat eller telefon. Ha service nr. ditt klart, så hjelper vi deg gjerne med å sjekke status på din service. 

Dersom ordren ikke er sendt fra oss, så kan vi prøve å endre mottakeradresse. Ta kontakt på chat eller send inn ordrenummer og ny adresse til kundeservice@thune.no. OBS! Ordre bestilt med Klarna faktura kan ikke endres grunnet Klarna sine egne sikkerhetstiltak.
Dersom ordren ikke er pakket og sendt fra oss, kan vi forsøke å fjerne varer fra din ordre. Kontakt oss på chat eller send ditt ordrenummer og hvilken vare det gjelder til kundeservice@thune.no.
Ved kjøp i vår nettbutikk har du 14 dagers angrerett. Dersom du ønsker å returnere en vare, så ber vi deg bruke returseddel som du finner i pakken du har mottatt. Har du ikke returseddel, ber vi om at du tar kontakt med oss på chat eller kundeservice@thune.no. Bruker du egen returseddel, så er det kundens ansvar at pakken blir levert til oss. Ved returer er det viktig at du sender med utfylt angrerettskjema.
Vi sender til adresser over hele Norge. Vår fraktleverandør er Posten og du kan velge mellom Til hentested, Levert hjem eller Posten express. De to førstnevnte er gratis når du handler for mer enn kr. 700.
Vi pakker og sender ut ordre forløpende. Ønsker du å avbestille kort tid etter at du har gjennomført en ordre, ta kontakt med oss på chat så kan det være at vi får kansellert før pakken sendes ut. Har du mottatt en bekreftelse på at ordren er sendt, så får vi ikke stoppet utsendelsen. Benytt vedlagt returseddel for å sende ordren tilbake.

Har du valgt Klikk & hent kan du kontakte oss på epost eller chat, så vil den valgte butikken kansellere ordren din.
Alle våre pakker er forsikret. Dersom en pakke skulle komme på avveie, vil ansvar ligge hos avsender (Thune). Ønsker du å benytte angreretten ber vi deg benytte vedlagte returseddel. Har du ikke returseddel, kontakt oss på chat eller epost: kundeservice@thune.no, så sender vi deg ny returseddel.
Returner pakken til oss med vedlagt returseddel, eller henvend deg til nærmeste Thune-butikk. Husk å informer oss om hvilket produkt du ønsker å bytte til. Du kan enten legge ved en lapp i retursendingen eller sende oss en epost til kundeservice@thune.no
Vi refunderer pengene til samme betalingsmåte som du benyttet da du kjøpte varen.
Gavekort er for tiden ikke et betalingsalternativ i nettbutikken. Ønsker du å benytte ditt iGive-gavekort i nettbutikken så ta kontakt med oss på chat eller epost: kundeservice@thune.no

Vi er bevisste vårt samfunnsansvar og streber etter høye andeler resirkulering av metaller i vår produksjon av smykker. Vi tar dermed imot både gull og sølv, enten som betaling for en ny skatt i din kolleksjon, eller du kan få utbetalt markedsverdi for metallet. Vi tar ikke imot diamanter, andre edle stener eller fullstendig smykker. Les mer om innbytte av gull og sølv her.

Vi pakker og sender ut ordre forløpende. Ønsker du å avbestille kort tid etter at du har gjennomført en ordre, ta kontakt med oss på chat så kan det være at vi får kansellert før pakken sendes ut. Har du mottatt en bekreftelse på at ordren er sendt, så får vi ikke stoppet utsendelsen. Benytt vedlagt returseddel for å sende ordren tilbake.
Har du valgt Klikk & hent kan du kontakte oss på epost eller chat, så vil den valgte butikken kansellere ordren din.

Du kan måle ringstørrelse på flere måter. Les mer om forskjellige metoder her

Fant du ikke svar på spørsmålet ditt - kontakt oss på chat eller e-post: kundeservice@thune.no